-
Varumärken
0 - 9abcfimors
- S-Pro
- Salon B
- Salonline
- Salontopper
- Samenwerkende Pedicures
- Sashapure
- Sassoon
- Scarban
- Schwarzkopf Professional
- Scrub & Rub
- Sea Magik
- Sebastian Professional
- Sendo
- Serge Lutens
- Sesderma
- Sexy Hair
- Shampoobars
- Sharpsafe
- SheaMoisture
- Sibel
- Silk'n
- Skin Supplements
- Smilepen
- Solaris
- Spa of Iceland
- Spongellé
- Sthauer
- Styledry
- Suavecita
- Suavecito
- Sugarbearhair
- Suntribe
- Superli '37
- Sutra
- SUVA
- SVR
- Swann-Morton
- SWEED
- Swiss Perfection
- System Professional
t - Hårprodukter
- Skönhet
- Kropp & Hud
- Verktyg
- Salong leveranser
- Män
- Ny
- Outlet
Förslag och klagomål
Här hittar du all information om förslag och klagomål. Om din fråga inte har besvarats, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Förslag
Har du några förslag på hur vi kan ge dig bättre service? Låt oss veta, helst genom att skicka ett e-postmeddelande till service@salontotal.se. Salontotal.se förbättrar kontinuerligt sina tjänster och uppskattar därför din feedback.
Klagomål
På Salontotal.se är nöjda kunder vår högsta prioritet. Om du ändå har en dålig erfarenhet av vår tjänst eller en produkt, ber vi dig meddela oss. Du kan rikta ditt klagomål till vår kundtjänst via service@salontotal.se. Vi kommer alltid att ge ett innehållsrikt svar inom 14 dagar. Om du inte är nöjd med svaret från vår kundtjänst kan du rikta ditt klagomål till kategorichefen på Salontotal.se. Detta kan endast ske skriftligen:
Postadress:
Salontotal.se
Kronenweg 2
7051 HX Varsseveld
Nederländerna
Om du inte är nöjd med vår klagomålshantering har du också tillgång till Home Shopping Disputes Committee. Du kan också lämna in ditt klagomål till tvistlösningskommittén via den europeiska ODR-plattformen.