Hoppa till sökning Hoppa till huvudinnehåll
Beställt före 22:00, skickas idag!*
Fri frakt från 390 kr
💌 Vill du vara först med att få reda på våra kampanjer? Registrera dig för vårt nyhetsbrev!

Sök efter ämne

De mest ställda frågorna

  • Vad är statusen för min beställning?
    Status för din beställning syns direkt i ditt personliga konto på Salontotal. Här kan du snabbt se i vilket skede av leveransprocessen din beställning befinner sig, om den är under behandling, på väg att skickas eller nästan hemma.

    Men vi förstår också att du ibland kan behöva mer detaljerad information eller ha specifika frågor om statusen för din beställning. I så fall är vår kundtjänstpersonal redo att hjälpa dig. Tveka inte att kontakta oss via telefon, e-post eller chatt, så ska vi göra vårt bästa för att svara på alla dina frågor och ta itu med eventuella problem.
  • Vad betyder ”leveranstid okänd”?
    Om du ser detta meddelande, vi vet tyvärr inte exakt när produkten kommer att bli tillgänglig. Detta beror ofta på vår leverantör. Vi förstår att detta kan vara irriterande, men vi arbetar hårt för att du ska få den produkt du vill ha så snart som möjligt. Håll ett öga på produktsidan för uppdateringar.
  • Min betalning misslyckades.
    Vad gör jag nu? Misslyckades din betalning? Ingen fara, det händer ibland. Lyckligtvis finns det en enkel lösning. Kontakta vår kundtjänst och be om en ny betalningslänk. De hjälper dig gärna så att du kan slutföra betalningen snabbt.
  • Vilka är returvillkoren?

    Du kan returnera varor, men det finns några villkor:

    1. Kontakta först vår kundtjänst.
    2. Returnera varorna i ursprungligt skick, med etiketter och förpackning.
    3. Skadade eller använda varor accepteras inte.


    Vi hanterar endast returer som uppfyller dessa krav. Om din produkt inte uppfyller villkoren skickar vi tillbaka den. Genom att först kontakta vår kundtjänst undviker du besvikelser och onödiga kostnader. Vi hjälper dig gärna att hitta den bästa lösningen!

Kundservice

Vi är glada att kunna hjälpa dig. Har du ett ordernummer? Då ska du ha det till hands.

Måndag till fredag kl. 09.00-17.30 och lördag kl. 10.00-16.00.
Vi strävar efter att svara inom 5 timmar.